niedziela, 9 grudnia 2012

Izo, a pielęgnacja cery


1 komentarz:

  1. za Mna 3 mc. izo .prawdopodobnie jeszcze z 2 -3 mc przede mna.Bardzo fajna strona dzieki za informacje.Mam bole miesni i stawow ,suche usta a tak poza tym nic strasznego.no jeszcze suche wlosy ale to tez nic.mozna wytrzymac.Kochani po 3mc kuracji wygladam super.Nawet mam wrazenie ,nie,napewno znikaja mi troche blizny.Jestem zadowolona,wyniki mam oki choc mam konska dawke 50 mg.gdybym mogla cofnoc czas od razu zdecydowalabym sie na izo.tradzik zmienil moje zycie zachorowalam nagle w wieku 40lat.Teraz mam 42.2 lata walki zaledwie bo wiem ze niektorzy walcza po 7 albo 8lat.Jako nastolatka mialam skore jak atlas zadnych problemow.Problemy z nastrojem zadnych .wrecz przeciwnie za kazdym razem kiedy patrze na moja twarz bez ropska poprawia mi sie humor.mam nadzieje ze po ukonczeniu kuracji nie wroci ten koszmar.do wszystkich zalamanych bo maja mega wysyp akurat. trzymam za was kciuki,nie dajcie sie cholerze,glowa do gory naprawde niektorzy maja tak gorzej ze masakra.buziaki

    OdpowiedzUsuń